четвер, 18 червня 2015 р.

Захід на тему: «Я – дитина! Я – людина, що має свої права»

  
18 червня у відділі обслуговування учнів 5-11 класів відбувся захід на тему: «Я – дитина! Я – людина, що має свої права», учасниками якого були діти літнього лінгвістичного табору «Поліглот» при ЗОСШ №3 з поглибленим вивченням іноземних мов. Діти переглянули відеофільм «Історія прав людини», виконали практичні заняття: малювали квіти – тюльпан, лілію, троянду на пелюстках яких писали про свої права, прийняли активну участь у вікторині «Знавці права»Присутніх на заході познайомили з матеріалами книжково-ілюстративної виставки «Я маю право… Кожна людина має право». 
Захід відбувся за участю Олександри Гриньків та Алли Манько з громадської організації інформаційно-правового центру «Права людини» Уляни Сеньківської-Клюхи з міського відділу юстиції, волонтерів Соломії Думки та Ірини Мурованої з організації «Студентська ініціатива Тернополя. Наші права».

Немає коментарів:

Дописати коментар