середу, 30 листопада 2016 р.

Година спілкування для батьків «Кордони, секрети, потреби підлітка. Як залишитись опорою для дитини»

 
Підлітковий вік є першим перехідним періодом від дитинства до зрілості. В цей час відбуваються зміни в інтелектуальній та емоційній сферах особистості підлітка: інтенсивно формується самооцінка, бурхливо розвивається самосвідомість. Про те як знайти порозуміння з підлітком і наскільки важливо зробити це вчасно - говорилось під час години спілкування для батьків «Кордони, секрети, потреби підлітка. Як залишитись опорою для дитини»
Під час заходу батьки мали чудову нагоду поспілкуватись з психологом Людмилою Богуцькою, яка є представником ГО Асоціації фахівців розвитку сім’ї та дитини. Насамперед психолог ознайомила присутніх з основними потребами підліткового віку, а саме: потреба самовираження, потреба уміти щось робити, потреба щось значити для інших, потреба рівноправного спілкування з дорослими, посилення статевої ідентифікації. Краще збагнути усю сутність відносин між дорослими та підлітками допомогли ігрові вправи: «Кубик емоцій» та «Гра з асоціативними картами», під час яких батьки вчились ставити себе на місце дитини і навіть подумки повертались у минуле, переживаючи емоції власного підліткового періоду. Сподіваємось, ця година спілкування стане годиною доброго настрою і корисного досвіду для всіх учасників.

неділю, 27 листопада 2016 р.

Створення гри «Перегони в пустелі»


Програвання звуків, умовні твердження, анімація, трансформація ресурсів – усього цього можна навчитись лише за один день! І таку мету поставили перед собою учасники Code club, які 27 листопада взяли участь у створенні гри «Перегони в пустелі»

Ця забавка розрахована на двох гравців, які керують персонажами – папугою та левом, що рухаються через пустелю. Гравцеві потрібно якомога швидше тиснути клавішу руху, адже виграє той, чия тварина першою дістанеться до краю екрану. Створивши гру, юні проектанти залишили за собою право першими дебютувати в пустельних перегонах. 

неділю, 20 листопада 2016 р.

Створення гри «Рибожер»


Рибожер – саме таку назву має проект, створений нашими користувачами в ході чергового заняття, що проходило в рамках клубу Code Club
За умовами проекту, гравець керує великою голодною рибиною, яка намагається з’їсти усю здобич, що плаває поряд. Така «забавка» навчає користувача створювати рухомі спрайти, змінювати образи, створювати рахунок і набирати очки. 

Психологічний тренінг для батьків «Істерики навиворіт»

 
20 листопада у Тернопільські обласній бібліотеці для дітей відбувся психологічний тренінг для батьків «Істерики навиворіт». На думку батьків цей захід актуальний, так як істерики у дошкільному віці, а то і в молодшому шкільному, не рідкість.
В ході тренінгу батьки намагались з’ясувати причини виникнення істерик у дітей, і були дуже вражені, дізнавшись про їх різноманіття. Діючий практичний психолог Гришичкіна С. Р. розібрала з  учасниками заходу кроки профілактики капризів, ознайомила з простими сімома способами, завдяки яким можна навчитись слухати та слухатись, не пригнічуючи при цьому її особистісних якостей: самостійність, відповідальність та ініціативність. І найголовніше, це батьки були оснащені технікою подолання істерик у дітей.

Загалом тренінг пройшов весело та невимушено. У дружньому колі батьки залюбки виконували різні вправи, грали ігри психологічного характеру. А головне: усі присутні зрозуміли, наскільки важливо вміти тримати себе у руках, не піддаватись маніпуляціям зі сторони дітей, та розвивати свою терпимість. Учасники тренінгу запропонували психологу Світлані Романівні тему наступного заходу, який буде присвячений навчанню батьків технікам подолання негативних психологічних станів, пов’язаних з вихованням дітей.
  

неділю, 6 листопада 2016 р.

Створення гри «Фруктова машина»



Ще одні вихідні з клубом Сode Club провели юні користувачі нашої бібліотеки. Волонтери навчили дітей створювати гру «Фруктова машина». Забава доволі проста – три спрайти змінюють образи, а гравцю потрібно зупинити їх у момент, коли вони усі в одному і тому ж образі (як в автоматі «Фруктова машина»). Участь у цьому проекті дозволяє: змінювати образи, прописувати замкнуті цикли, зупиняти виконання циклу кліком. Сподіваємось, усі наступні заняття в рамках клубу будуть не менш успішними.