четвер, 14 грудня 2017 р.

Cтворення контролера для збору точок

На попередніх двох заняттях діти поповнили ще однією грою в якій вам потрібно поєднати кольорові крапки з правильною частиною контролера. Проект який вони розпочали передбачає створення власних змінних і списків і функцій. В перший день було створення контролера, який буде використовуватися для збору точок. І створено код який опрацьовує натискання клавіш (стрілка вправо або ліво) і реакцію об’єкта на ці дії. Також створено точки які створюватимуться на кутах ігрового поля. Для цього було створено масив з двох змінних (180;-180) і створено код який генеруватиме клона а уже клон розміщатиметься в одній із позицій(180,180)(180,-180)(-180,180)(-180,-180). 

Немає коментарів:

Дописати коментар