вівторок, 18 березня 2014 р.

Година спілкування «Почуйте голос вашої дитини»



Проблема визначення та виявлення творчих здібностей дітей – одвічний предмет дискусії батьків, психологів та вчителів. Вона неоднозначна та багатогранна.
Кожна дитина від природи має певні задатки, а щоб їх розвинути та направити на творчий розвиток дитини, батьки, спершу повинні самі. Для вирішення цієї проблеми до нас завітали психологи Луковкіна Н. В. і Вольшаницька І. Д. із міської соціальної служби для дітей, сім’ї та молоді, які професійно надали поради та консультації батькам про необхідні заходи, які потрібно вжити для того, щоб правильно визначити та обрати навчальний гурток, чи студію, який би дитина відвідувала із задоволенням та користю для себе.








Під час дискусії батькам було запропоновано перелік заходів з конкретно вказаними адресами, телефонами та сайтами художніх шкіл, танцювальних студій (бальних, естрадних, східних танців), клубів спортивного спрямування (боксу, футболу), а також не менш цікавих та захоплюючих дитячих позашкільних секцій. Учасники заходу також отримали різноманітні тести та анкети, які допоможуть їм особисто за індивідуальною програмою правильно обрати та визначити перспективи у виборі певного виду творчого розвитку дитини та зможуть правильно оцінити майбутні їхні успіхи.


На замітку батькам:

Дитина має художні здібності, якщо:
-         Не знаходячи слів, малює або ліпить, щоб виразити свої емоції.
   -         Найкраще сприймає саме візуальну інформацію.
   -         Помічає гарні предмети, любить їх розглядати, ходити на виставки (у музеї).
   -         Висловлює свою думку про побачене з позиції краси, з естетичних позицій. Охоче ліпить, малює, креслить, комбінує фарби і матеріали.
   -         Малюнки не однотипні, а різноманітні.
   -         Використовує різноманітні кольори (готові або/і сам змішує).
   -         Не боїться малювати олівцем і застосовувати різні техніки для передачі задуму.
 Дитина має спортивні здібності, якщо:
-         Дуже енергійна, увесь час хоче рухатися.
-         Здається, що вона ніколи не втомлюється.
-         Смілива, не боїться синців і шишок.
-         Краще за багатьох однолітків розвинена фізично.
-         Майже завжди прагне вигравати в спортивних іграх.
-         Віддає перевагу навіть безцільній "метушні" перед спокійними розвагами.
-         У неї є свій улюблений герой — спортсмен.
-         Володіє широким діапазоном рухів (від повільного до швидкого, від плавного до різкого).
-         Прекрасно утримує рівновагу.
-         Демонструє високий рівень розвитку основних рухових навичок (ходьба, біг, лазіння, стрибки, уміння кидати і ловити предмети).
-         Завдання батьків, педагогів, психологів — своєчасно підтримати розвиток індивідуальної своєрідності дитини.
Дитина має артистичні здібності, якщо:
-         3 легкістю спілкується з іншими дітьми і дорослими. Охоче виступає перед аудиторією. Вміє добре викладати свої думки. Прагне викликати емоційні реакції в інших, коли із захопленням щось розповідає.
         -         Часто виражає свої почуття мімікою жестами, рухами. Змінює тональність і вираження голосу, мимоволі наслідуючи людину, про яку розповідає. Легко копіює чиїсь пози, вираз обличчя тощо. Пластично й органічно рухається. Любить гарний одяг і розуміє значення вбрання для створення образу.
Дитина має літературне обдаровання, якщо:
-         Любить, коли їй читають і розповідають оповідання, історії, казки, билини.
-         Ставить багато запитань, добре запам'ятовує події та їх учасників.
         -         Здатна довго утримувати в пам'яті почуті образи і прагне використовувати їх у нових сюжетах. Любить фантазувати.
         -         Розповідаючи про щось, уміє дотримуватися сюжету, не втрачає основної думки.
         -         Зображає персонажів своїх фантазій емоційними, одухотвореними, олюдненими.
-         Вибирає в своїх розповідях слова, які передають емоційний стан героїв.
-    Використовує багатий словниковий запас.

Немає коментарів:

Дописати коментар