вівторок, 5 квітня 2016 р.

Бесіда для батьків «Природні методи оздоровлення» (До Всесвітнього дня здоров’я)


Стан живого організму, при якому всі органи здатні виконувати свої життєві функції – так звучить визначення здоров’я мовою медичних термінів. Ми ж, звичайні люди, називаємо його даром Господнім, найціннішим у житті скарбом. Про те, як зберегти і примножити це «багатство» дізнались батьки наших читачів, які 5 квітня – напередодні Всесвітнього дня здоров’я завітали до бібліотеки, де працівники відділу обслуговування учнів 5-11 класів, організували зустріч з лікарем – методистом КУ «Центр здоров’я» Іриною Гречук. Медик як за  освітою, так і за покликанням, вона ознайомила учасників заходу з такими напрямками нетрадиційної медицини, як Су-Джок терапія, гірудотерапія, а також голковколювання. Пані Ірина продемонструвала, як завдяки комплексу нескладних фізичних вправ можна налагодити енергетичну гармонію, повернути внутрішню рівновагу і зовнішню красу власному організмові. Найкращим доказом того, що бесіда була цікавою і змістовною є кількість запитань, якими батьки буквально засипали гостю під кінець зустрічі. На завершення Ірина Гречук побажала усім присутнім дбати не лише про фізичне, але й про емоційне здоров’я, адже успіх в житті залежить від природи і наших думок, від того, наскільки кожен з нас здатен управляти ними. 

Немає коментарів:

Дописати коментар